fbpx Ciało znaleziono w lesie | Strzelec Opolski

Ciało znaleziono w lesie

Ciało znaleziono w lesie

Artykuły : 
Numer wydania: 

Poszukiwany Robert Kotyrba nie żyje
Dwudziestosiedmioletni mieszkaniec Kadłuba wyszedł z domu późnym wieczorem w niedzielę, 14 października. Pierwszego listopada jego ciało w lesie między Kadłubem a Boryczą znalazł przypadkowy grzybiarz.
- Wszystko wskazuje na to, że mężczyzna popełnił samobójstwo – mówi Mirosław Kutynia, zastępca komendanta powiatowego policji w Strzelcach Opolskich. – Nie wygląda, by ingerowały tu osoby trzecie.
Opinię tę potwierdza strzelecki prokurator Antoni Wojciechowski, zaznacza jednak, że czeka na wyniki sekcji zwłok i zakończenie postępowania.
Poszukiwania Roberta Kotyrby trwały dwa tygodnie. Mieszkańcy jego rodzinnej wioski uważają, że policja zaniedbała sprawę od początku – za późno podjęła działania.
- Być może tak to wygląda – komentuje Mirosław Kutynia. – Jednak dopiero po dwóch dniach od zaginięcia powiadomiono policję. Rodzina nie ukierunkowała poszukiwań, nie sugerowała, by mężczyzna wyszedł z zamiarem samobójczym, nie wskazała miejsca, dokąd ewentualnie mógłby się udać. To znaczenie utrudniło działania.
Jak przyznaje zastępca komendanta, wśród ludzi panuje pewien mit…
- Ludzie sądzą, że policję powiadamia się po 24 godzinach od zaginięcia. Nic podobnego! Powiadamia się od razu. Na pewno policja zada wiele pytań, co do okoliczności zniknięcia osoby. Niemniej, nie należy zwlekać i w przypadku, gdy sytuacja jest nietypowa – zniknięcie nastąpiło nagle, bez przyczyny – powiadomić policję.
JL

Komentarze

Portret użytkownika Czytelnik
Wysłane przez Czytelnik (niezweryfikowany) w 6 Listopad, 2007 - 20:25

Powiem tylko ze jesli mamy kogokolwiek obarczac wina.........to pierwszy osoba ktora mi sie nasowa na mysl jest siostra Roberta. Ona to miala z nim kontakt w ostatnich jego dniach tygodniach i miesiacach. I widziala ze on potrzebowal pomocy specjalisty. Cala rodzina o tym wie. Ale niestety nikt nie napomni tego tematu.
Wieczny odpoczynek Robertowi.

Portret użytkownika Czytelnik
Wysłane przez Czytelnik (niezweryfikowany) w 7 Listopad, 2007 - 08:48

zostawcie siostre Roberta w spokoju.A co na to jego koledzy i kolezanki. Zalil im sie , no i co , nie zareagowali...Oni sa winni, bo powinni mu pomoc, a wogule dlaczego popelnil samobujstwo..bo wynikow sekcji zwlok jeszcze nie ma, a wszyscy mowia o samobujstwie...

Portret użytkownika Czytelnik
Wysłane przez Czytelnik (niezweryfikowany) w 7 Listopad, 2007 - 21:51

czekać na wyniki sekcji i słownik ortograficzny poczytać ("w ogule samobujca"), a nie plotki rozsiewać.

Portret użytkownika Czytelnik
Wysłane przez Czytelnik (niezweryfikowany) w 8 Listopad, 2007 - 08:22

moje wypociny nie z plotek powstaly........
Prawda jest taka a nie inna,moze tym ktorzy rodziny nie znaja nie do zrozumienia. Znam wszystkie szczegoly bezposrednio ze zrudla i zarzuty w stosunku do sostry roberta sa i beda dlugo nad nia wisiec. Sama wie ile sie smierci roberta przyczynila. Nie udzielila mu pomocy kiedy jej potrzebowal. Znam rowniez szczegoly sekcji zwlok ale z szacunku wobec Swietej Pamieci Roberta zatrzymam je dla siebie.

Portret użytkownika joanna
Wysłane przez joanna w 8 Listopad, 2007 - 09:02

dżoanna każdy wie ze policja tylko łapie jak sie przejedzie na czerwonym swietle a jak maja juz sami cos zrobic to juz BASTA!!!

dżoanna

Portret użytkownika Czytelnik
Wysłane przez Czytelnik (niezweryfikowany) w 9 Listopad, 2007 - 16:00

Jak Możesz wypisywać takie bzdury?! Zostaw Roberta i jego rodzine w spokoju jesli masz odrobine sumienia!!! Z jakiego niby źródła takie informacje?! JESTES ZWYKŁĄ PLOTKARĄ KTÓRA NIE MA CO ROBIĆ! ŻERUJĄCĄ NA CUDZYM NIESZCZĘŚCIU !!!

Portret użytkownika Czytelnik
Wysłane przez Czytelnik (niezweryfikowany) w 10 Listopad, 2007 - 12:25

bzdury!!!!!!!!
naleze do tej "Rodziny" ktora byle by zachowac twarz przed ludzmi i nie przyznac sie do bledow klamie i niszczy uczcia swoje i tych ktorzy do niej naleza.

Portret użytkownika Czytelnik
Wysłane przez Czytelnik (niezweryfikowany) w 10 Listopad, 2007 - 12:29

Moze to co napisalam bedzie dla tych wszystkich ktorzy sie nie interesuja bliskimi mozliwoscia by otworzyc oczy i zaczac patrzec nie tylko na swoje dobro ale i tych ktorzy nas potrzebuja.

Portret użytkownika Czytelnik
Wysłane przez Czytelnik (niezweryfikowany) w 11 Listopad, 2007 - 15:22

Skoro jestes z tej rodziny dlaczego ty mu nie pomogłaś! łatwo jest kogoś obwiniać.

Odpowiedz